تماس با ما Lucky Patcher بهترین برنامه هک برنامه های اندروید :: software99

software99

software99

سلام
سایت منتقل شده لطفا به softgate98.blogspot.com مراجعه فرمایید. توجه کنید فیلتر شکن خود را روشن کنید . (در صورتی که در ایران حضور دارید).


Hi
my weblog address was changed. please check softgate98.blogspot.com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
Lucky Patcher Android

دانلود Lucky Patcher - اپلیکیشن تقلب در بازیها و برنامه ها اندروید 


review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating
4.5

Lucky Patcher – لاکی پچر نرم افزاری قدرتمند، نام آشنا و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید و تقلب در ان ها به آسان ترین شکل ممکن است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت، هرچند که نرم افزار لاکی پچر در نسخه های جدید خود برروی همه دستگاه های اندروید روت شده و روت نشده بدون خطا نصب میشود و امکان هک بازیها بدون نیاز به روت هم وجود دارد اما در صورت روت بودن دستگاه تان امکان هک بازیها با قدرتبیشتری صورت می پذیرد!

 در Lucky Patcher نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید حق بیمه ی هر کدام را که مایلید حذف نمایید. این نرم افزار بیشتر برنامه های لایسنس دار را شامل می شود و روز به روز با آپدیت های جدید بر تعداد آن ها افزوده می شود! به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار تقلب در بازیها هستید بدون شک برنامه محبوب Lucky Patcher با محیط کاربری ساده و آسان به همراه مجموعه ای از قابلیت های قوی نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

Lucky Patcher - حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید

 

نرم افزار کاربردی Lucky Patcher به دلیل نقض قوانین گوگل پلی، در این مارکت بزرگ عرضه نشده است اما شما قادرید همیشه جدیدترین و آخرین نسخه سالم، امن و بدون مشکل این app کاربردی را با لینک مستقیم از سرورهای software99 برای خودتان دانلود کنید.


نسخه نرم افزار : 8.4.7

 لینک های دانلود  

------------------------------------------------------

 دانلود فایل نصبی بالینک مستقیم - 4.7 مگابایت

*************************

 ویدو آموزشی هک پرداخت درون برنامه ای   

 ویدیو آموزشی حذف تبلیغات گوگل



  • Software99

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی